sobota, 8 lutego 2014

Liebster Award IV

Serdecznie dziękuję za nominację Skowronek Baranek. Wiele to dla mnie znaczy i motywuje do dalszego pisania ;D Wielkie dzięki :* 



 Pytania : 1. Czy lubisz Gerarda Pique ?
Nie wiem ;D  
2. Ulubiony owoc ?
Zdecydowanie banany <3
3. Ulubione warzywo ?
Brokół <3  
. Czy sądzisz że zespół One Direction się rozpadnie ?
Raczej nie  
5. Ulubiony kanał telewizyjny ?
Eska  
6. Czy masz chłopaka/dziewczynę ?
Nie ale jest taki jeden co właśnie mnie podrywa xd  
7. Najbardziej wzruszający film jaki widziałaś/eś ?
" Trzy metry nad niebem"  
8. Jesteś osobą wierzącą ?
Tak  
9. Ulubiony przedmiot w szkole ?
Chemia :)  
10. Lubisz czytać książki ?
O ile książka nie jest lekturą  
11. Najlepszy prezent jaki dostałaś/eś ?
Każdy upominek znaczy dla mnie wiele 

Nominuję : 
 1. http://wybacz-mi-prosze.blogspot.com
2.  http://przez-chorobe-do-milosci.blogspot.com


Pytania odemnie : 
1. Ila masz lat i jak na imię ? 
2. Który piłkarz Borussi według Ciebie ma najfajniejszą dziewczynę/ narzeczoną / żonę ? 
3. Ile już blogujesz ? 
4. Który stadion jest najpiękniejszy ? 
5. Co skłoniło cię do założenia bloga ? 
6. Co sądzisz o sezonowcach ? 
7. Najlepsza piosenka 2013 roku to ... ? 
8. Dzień bez internetu to ... ? 
9. Najlepszy sposób na nudę to ... ?
10. Jak myślisz Mario Goetze wróci jeszcze kiedyś do Borussii ?
11. Najprzystojniejszy człowiek świata to ... ? 
12. Jakie jest twoje hobby ? 
13. Jak wyobrażasz sobie przyszłość ? 
14. Co sprawiło że zaczęłaś kibicować BVB? 
15. Do jakiego miasta chciałabyś się przeprowadzić ? 

 

1 komentarz:

  1. 1. Mam 15 lat i mam na imię Klaudia.
    2. Hmm Łukasz Piszczek ^^
    3. Od 7 miesięcy.
    4. SIGNAL IDUNA PARK
    5. Kocham pisać wypracowania , blogi po prostu sprawia mi to przyjemność.
    6. [CENZURA] , przepraszam jeśli kogoś uraziłam
    7. Sylwia Grzeszczak - Księżniczka
    8. Dzień bez was kochane <33
    9. Pisać blogi ;D
    10. Mam wielką nadzieje , że tak ...
    11. Uff , duuuuużo jest - Kamil Stoch , Lewandowski , Marco Reus , Maciej Kot ...
    12. Fotografowanie ♥
    13. Że kiedyś będę jeździła na skoki i fotografowała skoczków do gazet , robiła wywiady ..
    14. ONI - po prostu ONI sa niepowtarzalni i inni <3
    15. Zakopane , Kraków ♥

    OdpowiedzUsuń