czwartek, 26 grudnia 2013

Liebster Awards

Jejku bardzo dziękuję True Love BVB za pierwszą nominację :* Naprawdę nie spodziewałam się ! To dla mnie bardzo duże wyróżnienie. Jeszcze raz dziękuje ! Jesteś wielka :D

1. Jak masz na imię i ile masz lat?
Aleksandra , 15 lat
2. Od jak dawna blogujesz?

Od września
3. Jakim klubom kibicujesz?

BVB stawiam na pierwszym miejscu. 
4. Od jak dawna im kibicujesz?

Od roku
5. Dzięki komu, bądź dlaczego zaczęłaś interesować się piłką nożną?

Dzięki kuzynce ( pozdrowienia dla niej )
6. Czym jeszcze się interesujesz?

Zdrowy tryb życia , ogółem dietetyka i fizjoterapia 
7. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka obecnie?

Letni Chamski Podryw - białe kozaki XD
8. Opisz siebie w 3 słowach.

Zakupoholiczka ( xd ) , zabawna, gaduła
9. Jakie są Twoje marzenia?

Poznać Marco i innych piłkarzy, a przede wszystkim zostać trenerką i motywować wiele kobiet
10. Co sądzisz o sezonowcach?

Mam ich gdzieś, skoro kibicują jakieś drużynie dla szpanu, to naprawdę  " fajni "  kibice.

Blogi które nominuję :

1. http://legiakuba.blogspot.com/
2. http://tomson-baron.blogspot.com/
3. http://i-love-forgives-all-is-love.blogspot.com/
4.  http://sport-aktywnosc-lifestyle.blogspot.com/

Pytania : 
1. Jak masz na imię i ile masz lat ? 
2.  Dzień bez Internetu to…?
3. Od jak dawna blogujesz ? 
4. Jak wyobrażasz sobie siebie w przyszłości ? 
5. Jakim innym klubom jeszcze kibicujesz ? 
6. Opisz siebie w 2 zdaniach ? 
7. Co sądzisz o dziewczynach które kibicują tylko ze względu na wygląd piłkarza lub ciągłe wygrane na meczach ? 
8. Najlepsza piosenka 2013 roku to ... ? 
9. Czym się interesujesz ? 
10.  Co Cię inspiruje do prowadzenia bloga?
11. Co sprawia że na twojej twarzy pojawia się uśmiech ? 
12. Z jakim piłkarzem Borussii Dortmund wybrałabyś się na wakacje ?
13.  Skąd bierzesz pomysły na swoje wpisy na blogu?
14.  Dzięki komu, bądź dlaczego zaczęłaś interesować się piłką nożną?

Pozdrawiam :* 
Ps. Rozdział powinien pojawić się jutro ale niczego nie obiecuję gdyż korki z matematyki wzywają :( 

 

3 komentarze:

  1. Nie masz za co dziekować kochana :) To ja dziękuje Tobie, że mogę czytać Twoje świetne opowiadanie! Czekam na kolejny i pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do liebster award , pytania znajdziesz tu http://anne-marco-story.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Jak masz na imię i ile masz lat ?
    - Mam na imię Klaudia i mam 15 lat.
    2.Dzień bez Internetu to…?
    - Dzień bez blogów.
    3.Od jak dawna blogujesz ?
    - Chyba będzie już 5 miesięcy.
    4.Jak wyobrażasz sobie siebie w przyszłości ?
    - Jako fotograf ewentualnie psycholog / dziennikarka sportowa. Choć muszę przyznać , że bardziej korci mnie iść w stronę zwierzaków ...
    5.Jakim innym klubom jeszcze kibicujesz ?
    - Legia Warszawa.
    6. Opisz siebie w 2 zdaniach ?
    - szalona i pozytywna zawsze
    7. Co sądzisz o dziewczynach które kibicują tylko ze względu na wygląd piłkarza lub ciągłe wygrane na meczach ?
    - Czy to się w ogóle nazywa kibic ? No okay jest ładny piłkarz lubimy go , ale jeśli dany klub przegra do właśnie połowa takich dziewczyn się odwraca od nich. Nienawidzę takiego czegoś.
    8. Najlepsza piosenka 2013 roku to ... ?
    - Uuu dużo jest , ale ta jest fajna - Avicii - Wake Me Up - zawsze mi się kojarzy z Reusem xD
    9.Czym się interesujesz ?
    - Tańcem , grą na gitarze , śpiewaniem.
    10.Co Cię inspiruje do prowadzenia bloga?
    - Duża ilość komentarzy czy negatywnych czy pozytywnych.
    11. Co sprawia że na twojej twarzy pojawia się uśmiech ?
    - Co by się nie działo ja mam uśmiech :D Przyjaciółka , rodzina ...
    12. Z jakim piłkarzem Borussii Dortmund wybrałabyś się na wakacje ?
    - Marco Resu lub Łukasz Piszczek.
    13. Skąd bierzesz pomysły na swoje wpisy na blogu?
    - Filmy , książki , gazety. Pisze na brudno , myślę dużo przed snem i jakoś tak powstaje.
    14. Dzięki komu, bądź dlaczego zaczęłaś interesować się piłką nożną?
    - Dzięki zawodom w szkole , ale tez i przyjaciółka tu dużo zawdzięcza.

    Kochana bardzo się ciesze i jestem ogromnie wdzięczna , że nominowałaś mnie do Liebster Awards bardzo Ci dziękuję.
    - Buziaki kochana :***

    OdpowiedzUsuń