piątek, 17 stycznia 2014

Informacja !


Witam Was kochane !
Zacznę od tego że zmieniłam nazwę Bloggera ale to jestem nadal ja :D Ta co ma czasami poronione pomysły , a buzia nigdy się jej nie zamyka. 

Nowy rozdział pojawi się jutro lub może nawet dzisiaj wieczorem. Zobaczymy jak zadziała moja wena. Oprócz tego nie wiem jak Wy ale ja od dzisiaj rozpoczynam upragnione ferie , dlatego rozdziały będą pojawiały się kolejno w środy i niedziele przez te dwa tygodnie , gdyż nie mam jakiś planów więc zamierzam skupić się na pisaniu. Po tych dwóch tygodniach niestety ale nauka będzie ważniejsza bo nowy semestr ... Same pewnie wiecie o czym mówię ! Dlatego życzę wam wspaniałych ferii ( ci którzy już je mają ) , wykorzystajcie je na pracę nad wymarzonym ciałkiem ! *-*  a innym życzę wytrwania w tych szkolnych klasach :D 
Pozdrawiam ciepło Alex :* 



                                          Karnawał już był ale co tam XD :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz