piątek, 22 listopada 2013

Uwaga !

Ponieważ ankieta pokazała mi kogo chciałybyście w następnych rozdziałach to wcale mi nie pomogło :D Rozdział pojawi się na pewno jutro lecz ja dalej myślę nad dalszymi losami bohaterów tego opowiadania a szczególnie nad jego przeszłością . Nie chcę Was zanudzać rozdziałami bo to nie oto chodzi . Jeśli nawet wybiorę Roberta to na 1000 % obiecuję Wam że Marco nie zniknie z opowiadania a nadal będzie jego częścią  . To chyba tyle tych ogłoszeń . Mam tylko nadzieję że bez względu z kim będzie Ola nadal będziecie czytały to opowiadanie :)
Do jutra :*

2 komentarze:

  1. Ja bardzo bym chciała żeby ojcem dziecka był Robert, ale pomimo tego Ola mogłaby być w związku z Marco

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z opinią powyżej i czekam aż się wszystko wyjaśni <3

    OdpowiedzUsuń